Pages

Tuesday, July 5, 2011

entry express

lamanya tak jenguk blog ni...
berabuk... bebubuk.. besawang segala bagai..
ape khabo la dunia blog skrg ni...
(mcm baru keluar dr tempurung rasanya...)

kebelakangan ni aku sgt bz's..
kat opis..
keje banyak lagi lum settle...
minta bantuan anak tiri..
nasib baik anak tiri rajin...

kat umah...
cuti je melayan si kecik aku sorang tu tak habes2..
klu bukak lappy aku tu kat umah...alamatnya.....
alamat tak lengkap aa jadi nya...

waktu malam...
badan pun dah letih..
al-maklumlah,... misi menguruskan berat badan...
sampai sekarang belum berjaya...
yang berjaya hanyalah...
misi...
menyakitkan tulang betis...
menyakitkan buku lali... (buku lima.. hatta buku hati...)
menyakitkan tulang belikat..
menyakitkan pangkal peha..
menyakitkan... arrgghh semua sakit aa pendek kata..
pendek yg kata.. si panjang tak kata pape pun..
(semuanya gara-gara bermain futsal je... (ajee katanyeee ))

sabtu ni ada game utk futsal...
kiter gegarkan kota damansara itu...
yeahhhh~~
kepada aku dan kawan2 aku..
rembat je....
kasi pecahhhhhhh~~

nota kaki: boleh ke sampai hari sabtu kalau nak sujud sembahyang pun payah ni!!