Pages

Monday, August 8, 2011

kenapa aku suka 8

aku suka nombor ni..begitu juga laki aku ...
hari ni sgt spesel...

kenapa?
ini nomor manyak ong oooo....
apa pasat?..
ni saya mau cilita...

8..?
hari ini hari ke 8 kiter berpuasa...

8?
aku lahir bulan lapan..iaitu.. 28.8.81

8?
aku tunang 2.2.08
sebab nak samakan hari lahir aku...

gambar masa tunang...

8?
aku menamatkan zaman bujang aku plak pada 8.8.08..

8?
"dengan mas kawin nya...
Ringgit Malaysia: Lapan Puluh Lapan Ringgit Lapan Puluh Lapan Sen..."
(RM88.88)
kesian pak imam ...tekulat2 tebelit2 nak nyebut masa akad...
kesian laki aku plak...
dah la kena hafal nama aku...
kena plak amaun yg panjang...
hehhee
padan muka dia...
ingat senang ke nak dpt aku... wek~

nikah plak hari jumaat...
kenapa hari jumaat??
sebab pada hari jumaat juga lah aku lahir...

dan mungkin sebab tu nama aku Julianani
Juju~


8?

ni gambar masa perlawanan volley ball (23.07.2011)
kitorang pilih nombor yg sama....

team lelaki..... (dorang menang-naib juara)
dorang main hebat.. lagi2 nombor 8 
(harus lahhhh puji laki sendiri)

team pompuan (kitorang? menang gak.... menang...gong)

yg pasti ni bukan aku..
aku comel dan montel dari org ni...


kan aku dah kata... no. 8 tu lebih comel dari mereka2 itu..  
hahahhaa mcm bukit yg terbelah plak...

8?

see.. laki aku beraksi masa kitorang lawan futsal kat damansara haritu...
(9.07.2011)
hebat kan no. 8 tu.. mcm Lampard...muahahhaha...

Lampard~Chelsea
dah nak kata ape.. dah dier pun giler Lampard dan Chelsea~


(ni Lampard ngan Steven Gerrard)
ok berbalik kpd perlawan futsal itu hari...
namun tiba-tiba.....
dia ditolak dari belakang...
lalu jatuh 
...
medical assist tu kata jantung nya terhenti 20 saat...
bini mana tak risau weh nengok laki nya terbaring kat tengah2 padang tu...


bila aku nengok kaki nye gerak sket... baru la aku rasa lega..


"biniku!! i'm ok..."
cet...dia tak tau aku punyer risau kat luar ni..
syukur! syukur! syukur alhamdulillah.....

jadi tu la kesah aku ngan si Lampard... eh salah.. ngan si Lapan....

(sib baik masa dia jatuh tu aku lum start game lagi...)
ape pun masa ni kitorang dapat no. 3...
team lelaki... menang...gong kekalahan plak.. heheheh


...............

namun...

.......

bukan aku sorang je yg suker nombor 8..
mereka-mereka juga sebok nak nombor aku....
(nombor aku ker???)

tengok la tu..

tengok.....





tengok....




8
8
8
8




huh.... sebokkkkkkkkk








nota kaki : tak sabar nak tunggu 8.8.88 plak 
masa tu umur aku 107 tahun 
* mcm tak je....

2 comments:

bujal X said...

keh keh~~suruh syukur bersara la~~

Juju said...

dah lama dah aku suruh.. lepas raya ni nak sambung lagi katanya...