Pages

Wednesday, December 21, 2011

Masalah Pempuan yg dah Kahwin

aku sekarang semakin bermasalah...
semakin berpenyakit...
dulu sikit-sikit je..
tak seteruk sekarang...
aishhhhhhhhhhh

penyakit ni lagi menjadi2 bila dah lama kawin...
aku nampak penyakit ni jadi kat aku...
bila perkahwinan aku ni dah masuk 3 tahun...
makin teruk....

dulu masa aku muda remaja...
BMW 2 series kata org...
aku boleh buat ape aku suka tanpa masalah....

dari klang ke johor bahru...
dari klang ke teluk batin..
dari klang je pahang...
dari tg karang ke bangi...
dari tg karang ke kelantan...
sehala... atau 2 hala... takde hal punye...

semua takde masalah...
tak perlu bantuan sape2...
badan kecik ..selera besar ... makan juga banyak...
*embah = nenek

tapi sekarang...
tambah pula dah masuk 3 series ni....
tak yah jauh la...
dari meru nak ke bandar klang...
masalah aku mesti terus datang....
melepasi pekan meru je...

aku dah "selamat"...


begitu la seterusnya..
walau ke mana saja berada...

masalahnya....
penyakit aku tu dah mula membawa ke pejabat...
izinkan aku ke surau sekejap....

dah lebih kurang mata aku plak lampu kete ni...
~BMW Gina

 
hoi syaitan!!!!. ternyata kau ni mmg Setan kan....
pegi kat mata org lain la......

grrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!

2 comments: