Pages

Thursday, October 20, 2011

Di Cium Lelaki Tidak Dikenali...

Assalamualaikum...
apa khabar blogger n reader?..

ini adalah satu kisah sedih..
sedih bagi aku....
'keymark' bg lelaki itu!!...

...........................

kejadian terjadi pada hari isnin bersamaan 17 oktober 2011. setelah mengumpulkan segala kekuatan jiwa dan raga...baru la hari ni aku berani cerita kejadian sebenar bagaiman lelaki itu mencium aku dari belakang ketika orang ramai sedang berpusu2 berebut sesama sendiri.

kelihatan di tempat kejadian org ramai sedang berebut2 masuk dan keluar... ke hulu dan ke hilir.. di hadapan aku kelihatan seorang wanita yang agak sedikit sopan.. 'berpakaian' putih menampakkan kesucian di wajah nya dan menampakkan keperibadiannya...


di belakang aku?... pada ketika itu, aku mmg tidak terlintas langsung nak meloleh siapa....
disaat org tengah ramai tu la si lelaki muda ni cium aku dari belakang...
alasannya.. tak sengaja...
wak lu tak sengaja???

tau tak perasaan nya macam mana bila di cium org tak dikenali?..
klu laki aku cium.... suka aarr kan...
ini entah dari celah mana datang..
sedap2 urat kentot dia je nak cium aku...

tak puas hati ngan ape yg dia dah buat...
aku ngan laki aku g balai buat repot...
dia?..
tunggu surat saman polis....
bayar RM300.00


mcm shi ellllll!!!


nota kaki: gambar budak tu ader kat bawah.....









........................















4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

sabar je lah..lepas ni,semoga semuanya akan lebih berhati-hati

Juju said...

tq anisa...
tu la pasal
bila kite berhati-hati org lain plak tak...

Anonymous said...

erm. hai juju. thanx for dropping by. apa yang juju maksudkan dengan "entry ketiga yang saya suka". which entry ek?


btw, sorry for interrupting your entry. but im advising you to remove the IC pic. its for that person's safety. im not backing up that person. tapi, its not good to expose other person's personal details. kita tak tau apa orang2 immoral kat luar sana akan buat.


mana dapat link http://adaakukisahkorangsarkasis.blogspot.com/

Juju said...

http://adaakukisahkorangsarkasis.blogspot.com/ - blogwalking

entry ke 3 tu cuma sarkastik je.. :)