Pages

Wednesday, March 16, 2011

Cuti Sekolah

Tetiba tadi teringat kat kawan aku yg dah seminggu tak datang keje...
dia cuti awal sebab tengah nunggu due bersalin..
katanya bersalin sabtu ni...
hope semuanya berjalan ngan lancar...

pastu tadi call la dia tanye khabo...

kwn: "hello!"
aku:  "makcik ko pe khabo?"

kwn: "aku sihat je, ko kat ne ni?"
aku: "aku kat  opis le mane lagi... ko camne?...bile nak besalin?"

kwn: "belum lagi... nanti klu aku besalin aku bgtau la korang..."
aku: "ko wat pe kat umah tu.. tido ke?"

kwn: "mane de tido .aku dah bangun dari pagi tadi..siap dah buat sarapan lagi..."
aku: "bagusnyeeee....pepagi ni gi la joging ke kat depan umah... cepat sikit baby turun..."

kwn.: "gilo ko.... nak jln pun aku dah tak larat ni... nak suruh berlari plak..."
aku: "gi la tido klu tak larat...."
sebab selalu kat opis dia ni nak tido la...badan sakit la... nak bawak tilam single bawak opis la....

kwn: "mane boleh tdo..mak mertua aku ader la..."
aku: "oooo mak mertua ko ader...nak tunggu sampai ko besalin ker..?."
kwn: "tak la..dia dtg sebab cuti sekolah jee...."


aku: "oooooo... mak ko sekolah lagi ke...?"

kwn: "bengong!"



nota kaki: sekadar ambil berat jew!

No comments: