Pages

Tuesday, March 29, 2011

Sakit...

SAKIT BETUL

badan aku semenjak 2 menjak ni mcm dah tak normal...
dah sebulan lebih mata gatal-gatal..hidung gatal-gatal...
nak g klinik malas...cam biasa doktor akan cakap..alahan...
alah...alahan...
benci..!!
aku dah takleh makan makanan febret aku...
udang sambal petai.. omaigot~ nafsu aku mmg takleh thn ngan binatang tu~
dah takleh makan belacan...
klu teringin sgt makan gak..kesudahannya...mengaruk la mcm monyet.. monyet kat bukit melawati tu pun tak cam gitu gak ae~

sekarang ni benda2 gatal tu dah kurang plak...
aku sekarang batuk plak...
eee benci,,,
sekrg dah bejangkit ngan adha...
kesian ...semua slh mama~


adha sekarang....
dah start batuk bekahak...
hidung tersumbat~ mlm tadi abah sedut hingus..tapi tak keluar...
adha cam biasa takleh tdo malam..
dan mama mcm biasa... ngantok kat opis... hah~ rasa kan....
ubat tak nak makan ...degil~


mama adalah penyimpan mohor2 besar ubat2 tan...

ubat dah semakin bertambah...degil nye pun dah makin bertambah~.
mengenangkan adha~ terpaksa gak la makan....

benci!!

SAKIT TAK BETUL


pelekat keyboard ni cuma RM3.00... 
beli kat GM Klang...
bila nak taip waktu malam agak sedikit tak nampak...
so aku pun kopek balik..sebab cam tak besh lak pakai benda ni~
penyudahnya.....


banyak button dah jadi bengong




semalam...

melayang RM150.00

benci!!!

nota kaki: sakit hati .....

Azeezuddin Adha - 4 bulan 7 hari - ngah layan filem magika
suke ko tengok ning baizura menganga yew....

 mama baru ganti keyboard tu..kamu jgn rosakkan plak~

No comments: