Pages

Thursday, April 14, 2011

Macam-Macam Jadi

2 hari aku cuti...
mcm2 jadi kat opis ni...
balik dr cuti ingat leh ar release tension ke...

huh! tak de makne....
keje banyak...
think +ve... buat kerja kerana Allah....
tak leh arr nak ngeluh banyak sgt...
ngeluh banyak pun tak guna...
wat penat dada je.... wat sakit jiwa...

sebenarnya bagi aku...
keje walau pun banyak tak penat klu tak de org kacau keje kiter...
nak citer banyak pun tak guna.... keje aku.. aku tau nak setlle kan...
so tak yah la nak tolong risau plak....

aku rasa sgt tak normal hari ni..

yg aku fikir sekarang...

klu kerja aku ni aku rasa sgt penat...
masih ramai lagi org2 kat luar sana yg lebih penat dari aku....
sprt .... si pembuat bangunan.. si pengelap lantai.. si penghantar surat...dll

klu kerja aku banyak....
masih ramai lagi org yg lebih banyak keje dari aku...

klu badan aku sakit2 di sebabkan terlalu sejuk kat opis ni...
masih ramai lagi org kat luar sana yg lebih sakit - kerja bawah terik matahari..

beruntung ada kwn2 yg memahami...
beruntung dpt suami yg sgt membantu...
dan sangat beruntung kerna aku.....

MASIH DISINI..




Nota Kaki: Ramai nye kengkawan yg nak tingalkan opis... selamt bertugas ke tempat baru dan selamat Berjaya semua.... 

No comments: