Pages

Thursday, March 1, 2012

Surprise.. tak senonoh

hari ni 1 mac 2012
semalam bday kawan aku..
namanya yani..kesian kan?... 4 tahun sekali baru dapat sambut..
tapi katanya... dulik ape dia...setiap tahun ttp kena sambut...
ok yani.. aku faham.. klu aku pun aku buat gitu gak... dulik pe.. muahahah

hari ni bday abah aku plak.
agak sedikit lupe la.. dapat sms dari mak, bgtau harini hari jadi abah,
so... sms la abah wish bday...
pastu aku bgtau la mak, mlm ni nak buat suprise party..
aku akan beli kek...
mak cam biasa, masak sedap2..
mak aku, kalau goreng ikan keli cicah ngan sambal kicap pun aku dah nmpak sedap dah..

tugas aku beli kek, jajan sikit2 dan sms kat adik beradik war-war kan majlis harijadi tersbut..

sms berbunyi begini
 " hari ni nak buat surprise party utk abah.. kalau ada kelapangan, dijemput menyukupkan korum 'anak' yang ada... "
so sms disent .. sambil membuat kerja..

beberapa minit kemudian hp berbunyi..
maknanya ada yg reply msg aku tadi...

msg nya pendek....
tapi tebeliak biji mata aku bila baca
"kat mana"
rupa-rupanya yg reply...

abah aku...

sms balik adik beradik...

"surprise party tak jadi.. kantoi... "
beberapa minit kemudian...
sms 'makian' bertubi2 kat hp...

.........................

No comments: